Eram azi pe la Izvor si ajunge sa ma trezesc din senin cu o domnisoara in spatele meu cu un chestionar in mana. Ma gandeam ca o sa imi ceara bani sau ca avea sa ma tina mult de vorba. Din politete am intrebat-o insa cu ce o pot ajuta. Mi-a spus ca il sustine pe unu care candideaza la primaria sectorului 1 si ca daca sunt dragut sa ii semnez si ei chestia aia. Mi-a mai spus de asemenea si ca respectivul e om cu facultate in matematica terminata nu stiu unde, ca e tanar, aratos si mai stiu eu ce. Care e problema? Nu se castiga bine in matematica? Sau acolo nu poti sa furi cum furi in politica? I-am zis ca nu ii semnez asa ceva si am plecat.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

